Monday, May 10, 2010

پيشنهاد مي گردد تظاهرات روز 22 خرداد در همان مسير امام حسين تا آزادي اعلام گردد

تمركز تظاهرات در نقطه محدود به هيچ امكان نمي تواند موثر واقع گردد. تظاهرات بسيار پراكنده، نيز، چندان موثر واقع نمي شود. پيشنهاد مي گردد تظاهرات روز 22 خرداد در همان مسير امام حسين تا آزادي اعلام گردد تا از قدرت مانور رژيم كودتا كاسته شود، نيز نتايج حداكثري ببار آورد. روز 22 خرداد روز شنبه است و بر خلاف روز عاشورا روز تعطيل نمي باشد. اين خود داراي جنبه هاي مثبت و منفي است. در صورتي كه رژيم با اعلام اين مسير تصميم به مسدود نمودن راههاي منتهي به اين مسير نمايد، بدليل اهميت ترافيكي اين مسير ما با يك بحران ترافيكي عظيم در تهران مواجه خواهيم شد، كه مي توان از آن در جهت مثبت استفاده نمود.
جوانان و طرفداران جنبش سبز بايد سرمايه زيادي براي تبليغ اين روز و بيان اهميت آن در بين خانواده ها بخرج دهند و نيز بايد تمامي روشهاي ديگر سنتي را علاوه بر اينترنت در جهت بسيج مردم به كار بگيرند. اميدوار باشيم تا بتوانيم حدود سه ميليون تهراني را به خيابان بياوريم. رژيم كودتا به احتمال زياد نمي تواند بيش از 50000 نيرو را براي اين روز بسيج نمايد. در نتيجه اگر سه ميليون به خيابان بيايند، به ازاي هر 60 نفر تنها يك مامور حضور خواهد داشت و اين قدرت مانور مردم را به شدت افزايش مي دهد.(مردم بايد با اين واقعيتهاي ملموس آشنا شوند)
نكته بسيار مهم تاكيد بر صلح آميز بودن تظاهرات است تا از بروز حوادثي همچون روز عاشورا جلوگيري شود. بايد به مردم يادآوري كرد تا حتي المقدور از دادن شعار، خصوصا شعارهاي تند خودداري نمايند و تنها با حضور خويش شرايط خود را به كودتاگران تحميل نمايند. حداكثر فعاليت اضافي قابل توجيه تنها روشن كردن آتش مختصر به منظور خنثي سازي گازهاي اشك آور مي باشد.
همه طرفداران جنبش سبز بايد از هم اكنون در كوچه و خيابان و خانواده ها به اعلام و تشويق ديگران مبني بر شركت گسترده در تظاهرات ترغيب شوند و با جمله كوتاه: " 22 خرداد، 5 بعد از ظهر، امام حسين تا آزادي يادت نره" تنور مبارزه را بيش از پيش گرم نمايند. منبع جرس

1 comment:

  1. باز تئوریسینهای پشت پردهء ابهام و شوالیه های صفحه کلید در حال تئوری برای نحوه و مسیر راهپیمایی هستند!!
    دوستان دوباره خواهشا نه از خودتون تئوری ارائه بدید و نه به تئوریسینهای احساسی توجهی کنید!!
    مسیر تظاهرات باید همانی باشد که موسوی و کروبی اعلام میکنند!! مردم باید همانجایی تجمع کنند که موسوی و کروبی اعلام حرکت میکنند! اگر آنها را تنها بگذارید باز کما فی سابق مورد تعرض و تهاجم قرار میگرند و مجبور به ترک میگردند!
    جمعیت اگر براستی میلیونی بیاید تجمع در یک نقطه را دیگر مهاری نیست اما اگر میلیونی نیاید, دیگر چه سود و چه امید!؟ خود به خود پراکنده میشود!!
    پراکنده کردن جمعیت گسترده از اطراف سران جنبش و مسیر اعلامی آنها اشتباه محض است!
    دوستان اشتباه 22 بهمن را نکنیم

    ReplyDelete